Persoane interesate

miercuri, 3 iulie 2013

Noaptea zburătorului…



Sunt încă-n pat, nu-mi iau gândul de la tine,
Nici de la noaptea ce-ai petrecut cu mine…
Să te strâng la piept acuma iar aş vrea,
Sânii ţi-i strivesc, să simţi că eşti a mea.
Când la tine am sosit
Zburător din depărtări venit neaşteptat,
Acasă te-am găsit
Dornică, fierbinte lenevind în pat. 
Pe trupul tău m-am aşezat fără ruşine
Şi ca un  timbru m-am lipit de tine, 
Lacom, nemilos te-am sărutat şi te-am muşcat,
Pătimaş te-ai zvârcolit, te-am frământat,
Te-am înnebunit de tot acolo-n pat.
Târziu ai obosit
Şi-n zori ai adormit,
Iar dimineaţa, lângă tine, nu m-ai mai găsit,
Doar lângă pat aşternuturi au căzut,
Martore tăcute la tot ce-a fost şi a trecut…  


11 comentarii:

  1. Nopatea zburatorului...Si uite asa mai viseaza omul, si uite asa visele devin ceea ce dorim... Cata dreptate are poetul nostru! Versuri rupte din realitate, nu trebuie sa ne mire nimic, toti am trecut sau trecem printr-o astfel de noapte sau mai multe... Frumos poem si videoclip la fel. Sa ne traiti ca ne trebuiti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un poem deosebit! Asa este cum spuneti domnule poet, unde este dragoste asa este. Versurile si videoclipul creat dupa aceste versuri de dumneavoastra este minunat. Toata viata am iubit si voi iubi - nevasta bineinteles ca sunt al ei de zeci de ani, e aici langa mine....Multumim, ne incantati de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cate astfel de nopti de iubire am petrecut si vom mai petrece cu siguranta. Ne iubim si recunoastem. Frumos poem si videoclip domnule Klein, ne-ati facut sa ne simtim bine si sa ne amintim lucruri placute.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna dimineata, eu acum m-am trezit, asa e fusul... Asta da noapte de iubire! Frumos, adevarat, placut, altceva nu mai spun ca intelege fiecare ce doreste. Va admir, talentul, munca si daruirea ca de fiecare data!.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-mi iau gândul de la tine...aş vrea... să simţi că eşti a mea... Noapte de iubire adevărată. Fiecare dintre noi ar dori să petrecă astfel de nopţi împreună cu persoana iubită. Unde dragoste nu e nimic nu e... Un poem deosebit, la fel videoclipul, muzica aleasă pentru videoclip şi melodia cu Freddy Quinn. Real, minunat = IUBIRE!

    RăspundețiȘtergere
  6. Atunci cand iti doresti ceva cu adevarat se intampla si mai ales in dragoste este minunat daca se realizeaza. O iubire de vis, pe care o avem si ne-o dorim vesnica. Multumim, acestea sunt lectii de viata domnule poet.

    RăspundețiȘtergere
  7. Viata e scurta si trebuie traita cu iubire, iar iubirea este cea care iti da totul. Un poem daruit din suflet pentru cei care stiu ce e dragostea. Videoclipul creat si muzica la fel ca versurile ne-au incantat. Multumim, va dorim implinirea tuturor dorintelor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Fericirea si bucuriile vietii nu sunt destinatia calatoriei,sunt chiar calatoria.Poemul ne face sa fim partasii calatoriei, iubirii totale,un complex de trup si de sentimente ,imagini ,muzica si versuri ce se lipesc ca un timbru de suflet.
    Dragostea consta in dorința de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta,a privi prin ochii celuilalt.Noaptea zburatorului...lacom,nemilos ,patimas,venit neaşteptat acasa....
    Freddy Qwinn - Junge komm bald wieder,impresionanta alegere ce completeaza cu deosebita duiosie dorul,
    dorul de casa a carei cheie o pastrezi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos poem , plin de pasiune, daruire, eros cat cuprinde...dar de ce ZBURATORUL? Din cate stiu...acesta este considerat simbolul iubirii neîmpărtasite!! Ori din toate poemele poetului nostru drag, reiese reciprocitatea IUBIRII...nicidecum altfel..ce nevoie avem de zburatori de noapte, ce vin sa "chinuie" femeile in somn...si apoi isi iau zborul nevazuti, neauziti??
    Altfel..o noapte de iubire descrisa minunat, cu sensibilitate si senzualitate...la cat mai multe astfel de clipe magice , unice..pe care oricine si le-ar dori..intru implinire , armonie trupeasca si multumire sufleteasca!! Cu drag, aceiasi Magda

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu permisiunea autorului şi a ta, Magda, întrebarea pe care ai pus-o este bună, dar aici nu este nici o legătură cu balada "Sburătorul" sau "Zburătorul" a lui Heliade Rădulescu, acea baladă la care te referi. Poetul a dat titlul "Noaptea zburătorului..." potrivit nopţii de iubire pe care o descrie, din cu totul alt motiv. Poate că el cel din poem chiar trebuia să plece înainte ca ea să se trezească sau poate e un vis al ei sau al lui... Şi încă ceva, foarte important, numai cel care scrie versurile ştie de ce dă titlurile poemelor sale aşa cum le dă.Cei care citesc poezia o pot interpreta sau explica fiecare în felul lui... Poemul este deosebit, acesta este adevărul. Nu trebuie decât să îi multumim poetului pentru aceste poeme dăruite din inimă.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dragii mei cititori şi cititoare vă rog ca in comentarii sa nu va exprimaţi decât aprecierile dumneavoastră, aprecieri adresate umai mie, asupra textului scris sau postat de mine, fără a se ajunge la discuţii pe orizontală, mai mult sau mai puţin principiale, între dumneavoastra - discuţii pe care nu am să le accept sub nici o formă.
    Cu drag şi cu preţuire.

    RăspundețiȘtergere