Persoane interesate

sâmbătă, 3 mai 2014

Închide ochii…



Închide ochii să-mi simţi sufletul plin de căldură,
Să-mi simţi  mâinile mângâind obrazul tău
Cu jocul lor domol în părul tău
Şi-apoi mai înfierbântat pe trupul tău,
Mergând departe, pe un drum fără sfârşit,
Că fug în lume, fug departe, fug de tine, fug de mine.
Închide  ochii şi-ai să mă vezi dincolo de orice distanţă,
Dincolo de orice s-a interpus astăzi intre noi…
Tu vino cu gândul după mine,
Nu mă lăsa singur in lume,
Vino salvează-mă de mine.
Închide ochii si ascultă-mi vocea care te învăluie treptat,
Vocea mea care te mângâie.

Întotdeauna voi fi cu tine pentru c-am intrat in tine
Şi-am prins rădăcini in trupul tău,
Mi-au crescut ramuri puternice şi dese,
Încât acum te-nvăluiesc cu tot ce-ţi aparţine
Inima ta, bătăile ei, respiraţia ta,
Dar eu nu vreau decât să fi a mea
Cu tot ce-mi aparţine,
Cu tot ce nouă ne-aparţine.
Tu ai sufletul cel mai curat, mai pur şi mai sensibil
Un amalgam de tandreţe, romantism
Al iubirii noastre etern sublim
A cărui cheie te rog, acuma să mi-o dai…

Închide ochii când îţi va fi dor de mine
Şi gândeşte-te la mine, că voi veni in visul tău,
Te voi ţine în braţe,  te voi săruta, te voi privi in ochii,
Să simţi iubirea, dăruirea şi toată patima mea fierbinte…  



11 comentarii:

  1. O chemare, o dorinţă! Iubire!
    Versuri din suflet pentru suflet. Talentul ca şi iubirea oglindesc un suflet minunat.
    Cu drag şi preţuire, Tony!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata este insemnarea dumneavoastra, versurile, muzica, totul!
    Cu respect!

    RăspundețiȘtergere
  3. O incantare! Va multumim si va pretuim, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. (...)....nu vreau decât să fii a mea
    Cu tot ce-ţi aparţine,
    Cu tot ce-mi aparţine,
    Cu tot ce nouă ne-aparţine. (...)
    SUPERB! Cu drag si aleasa pretuire stimate domnule doctor!

    RăspundețiȘtergere
  5. O insemnare, un gand plin de dor si iubire.
    Muzica aleasa de dumneavoastra este deosebita!
    Ganduri bune, doar bucurii tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Gand cu iubire...sinceritate...sentimente pline de dor!
    Va urmarim, va admiram, va multumim si va dorim numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un gand plin de dor, de dorinta si mai ales de Iubire!
    N-ati impresionat! Cu stima, va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  8. Apreciez sentimentele sincere din aceasta insemnare... Al iubirii noastre etern sublim... Sublim, da! Cu stima si cu multumiri din partea noastra, ne-ati impresionat stimate domnule doctor!

    RăspundețiȘtergere
  9. "Întotdeauna voi fi cu tine pentru c-am intrat in tine
    Şi-am prins rădăcini in trupul tău,
    Mi-au crescut ramuri puternice şi dese,
    Încât acum te-nvăluiesc cu tot ce-ţi aparţine"

    Uimitor de sensibile ,profunde si pline de daruire insemnari ce izvorasc din iubire sincera si din talentul inegalabil de-a le
    transforma in minunate poeme.
    Iubirea este asemeni unui vals lent dar plin de pasiune, un tango arzător.....O înlănțuire fierbinte de îmbrăţişări calde, de gesturi tandre, de vorbe frumoase, de sinceritate si încredere , simtind cum plutesti in... PARADISUL IUBIRII.

    RăspundețiȘtergere
  10. Iubire sincera, calda, tandrete...IUBIRE! (...) Tu ai sufletul cel mai curat, mai pur şi mai sensibil.(...) SUPERB!
    Ne-ati impresionat stimate domnule doctor. Cu deosebit respect si cu aleasa noastra pretuire!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa iubesti si sa fii iubit, nu exista ceva mai minunat!
    Insemnarea dumneavoastra este plina de tot ceea e nobilul sentiment le da celor doi care se iubesc, este un balsam pentru suflet, o emanatie a inimii plina de dor, caldura, de gand curat si sinceritate. Sa fiti iubiti!

    RăspundețiȘtergere