Persoane interesate

miercuri, 5 noiembrie 2014

Noaptea noastră de iubire (vis erotic)




Ai început să gemi in somn
Si plăcerea-n valuri  ne inundă trupurile.
Iţi sărut bobocul.
Cu buzele  şi cu limba caldă,
Pofticioasă îl ating,
Aşa cum până acuma n-o mai făcuse nimeni
Îţi desfaci picioarele mai mult
Ca să-mi simţi limba mai adânc,
Mai caldă, mai catifelată.
Încât nici ochii nu-i deschizi,
Lăsându-te purtată de plăcere
Spre cele mai înalte culmi.
Gemetele tale se transforma-n scâncete, in ţipete,
Iar trupul îmi zvâcneşte,
Gândurile mi-au părăsit mintea,
Iar mâinile mi se-nfipseră-n cearşaf
Si ne-am lăsat in voia limbii mele lacome.
În liniştea nopţii se auzeau
Clipocitul limbii în boboc
Şi ţipetele tale înnebunite de plăcere ...
Limba mi s-a oprit o clipa,
Simţind cum puful moale îmi atinge pielea,
Apoi  te pătrund cu-un joc de dute vino
În ritm alert, ca să-ţi provoc
Plăceri nebănuite
Amândoi gemem şi ţipăm,
Iar tu te zbaţi te unduieşti
Din ce în ce mai tare ca într-o furtună
Până plăcerea ne-a învins…
Eram prea obosiţi să mai deschidem ochii
Si am adormit îmbrăţişaţi…


13 comentarii:

  1. Da, iubirea adevărată este un dar care trebuie preţuit şi apreciat.
    Sentimente calde, sincere, reale, exprimă acest poem plin de iubire. Sentimente ce îşi au seva în suflet, pentru că el sufletul iubeşte întotdeauna.
    Sensibilitate, iubire, o chemare, o dorinţă!
    Talentul tău, Tony, ca şi iubirea oglindesc un suflet minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. In noapttile noastre de iubire visam, ne daruim asa cum simte inima, Am lecturat poemul am ascultat minunata interpretare a lui Pavarotti am admirat imaginea postata, va multumim,

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, este vis...Nimic din ce e al tau nu imi este strain! Eu si sotia mea va multumim stimate domnule doctor! Ati creat un blog pe care il urmarim cu placere! Cu tot respectul nostru!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fiecare isi face noptile de iubire si nu numai asa cum ii place. Noi am citit am vazut ce ati postat si va multumim, dorindu-le tuturor sa aibe parte de dragoste toata viata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Noaptea noastra de iubire...Da,totul este posibil in adevarata iubire, chiar si dorinta, sinceritatea si curajul de-a le destainui intru-n poem erotic. Un vis frumos ce uneste trupul si sufletul a doua inimi. Sublim !

    RăspundețiȘtergere
  6. Cate nu viseaza omul... ".Noapte noastra de iubire" ! Un blog al iubirii poate cuprinde tot ceea ce cuprinde IUBIREA...
    Sa fiti iubiti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un poem dedicat iubirii .Intr-adevar iubirea adevarata este patimasa ,...senzuala! Seara buna cu iubire tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  8. :) Vis, fantezie... frumos limbaj al dragostei patimase. De la ce visam si pana la ce e real e un drum lung de framantari, lupta, speranta, iubire. Sa aveti cat mai multe vise implinite, d-le Anton K.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Distinsa doamna Liana cu multa emoție am citit mesajul dumneavoastră de apreciere și de încurare pentru viitoarele mele vise și speranțe.
      Cu drag și cu deosebita prețuire Buchetul de trandafiri

      Ștergere
  9. Poemul dedicat iubirii este deosebit! Atunci cand iubirea este adevarata cei doi se daruiesc cu trup si suflet, sunt totul unul pentru celalalt iar fericirea ii insoteste toata viata! Tot ce ne daruiti ne incanta, va pretuim stimate domnule doctor, acest blog deosebit este plin de IUBIRE!

    RăspundețiȘtergere
  10. Iubire in suflet, in ceea ce simti, aceasta este adevarata fericire, adevarata dragoste dintre cei doi care isi doresc o viatra impreuna!
    Cu stima, va multumim si va dorim tuturor sa aveti parte de fericire!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa fiti iubiti! Ce poate fi mai minunat?! Iubire si fericire!
    Ganduri bune de peste ocean!

    RăspundețiȘtergere
  12. Iubirea este numai a celor care se iubesc cu adevarat.
    Numai iubire tuturor!

    RăspundețiȘtergere