Persoane interesate

vineri, 23 august 2013

Doamne de ce mă doare iară? (reluare)



Doamne de ce mă tot doare iară?
Prăpastia deschisă între noi.
C-aş fugi acum până la gară,
Să iau biletul dus, nu înapoi…

Trenul ce m-aşteaptă azi pe şine
Pe mine singurul lui pasager,
Ce fug de răul vieţii fără tine,
Că vreau să uit, dar tot am să te cer.

Şi în visurile mele toate
Tot ce mai am pe lume ai fost tu.
De ce toate gările-s blocate?
Iar pe trenuri, acuma scrie, nu!

Doamne de ce mă tot doare iară?
În prezent, în trecut şi-n al meu vers.
Cât aş vrea să-mi cumpăr azi o gară,
Cu trenuri numai într-un singur sens…

Dar astăzi gările sunt demolate
Şi drumurile au ajuns poteci,
Iar tu cea din visurile-mi toate,
Nu-mi spune c-ai venit, doar ca să pleci…

9 comentarii:

  1. Un videoclip frumos, în care imaginile se derulează pe un fond muzical bine ales, învăluite de minunatele versuri pline de sensibilitate, iubire, dor.......versuri ce pleacă din inimă pentru inimă, daruind speranţă. Talentul ca şi iubirea oglindesc un suflet minunat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dorul de tara, dorul de casa si de parinti, dar mai ales dorul fata de persoana iubita este mare. Videoclipul spune totul iar versurile deosebite din acest poem impresioneaza. Domnule doctor draga, va iubim si va dorim sanatate, ca atunci le veti trece pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cunoastem dorul de orice natura ar fi el este ingrozitor, dar oameni suntem si suntem supusi incercarilor de tot felul in viata. Un poem minunat si un videoclip pe masura. Va multumim si va dorim tot ce va doriti stimate domnule doctor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gand, dor si dorinta, toate reusesc atuinci cand dragostea este adevarata. Un poem si un videoclip care impresioneaza. Sfarsit de saptamana placut tuturor si dumneavoastra domnule doctor, cu multumiri pentru poemele daruite.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-i doresc nimanui sa fie departe de persoana iubita, cunosc dorul care te apasa. Minunate versuri si un videoclip realizat cu pricerepe pe o muzica duioasa. Va multumim, sa aveti parte numai de bine stimate domnule doctor, cu inspiratie si realizari cum va doriti!

    RăspundețiȘtergere
  6. Trei ani ne-am intrebat si eu si sotul meu acelasi lucru: Doamne de ce ma doare iara? E greu dorul de casa si de cei dragi inimii. Poemul impresioneaza, este real tot ce preyinta versurile, la fel si videoclipul pe care l-ati creat stimate domnule doctor.O seara buna dumnevoastra si celor care simt adevarata poezie si stiu ce este dorul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Departarea doare atunci cand desparte doua inimi chiar si pentru putin timp. Versurile spun totul impletite cu imaguinile din videoclipul creat de poet. Un blog care abunda de poeme interesante. Inspiratie si numai bine stimate domnule doctor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici o boala nu-i mai grea ca dorul si dragostea, bine spune zicala noastra romaneasca. Si spun si eu asta pentru ca am trait-o si eu ani la rand, cand sotia mea se afla in tara iar eu la mii de km. Totul e bine cand se termina cu bine, acum suntem impreuna.
    Deosebit este acest poem domnule doctor, numai bine va doresc dumneavoastra si celor care se bucura de aceste daruri minunate pe care le faceti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dor, dorinţă şi iubire.
    Versurile şi imaginile derulate pe melodia duioasă, sunt pline de dor, de sensibilitate si caldură.
    Pentru dăruirea şi talentul cu care răsplăteşti cititorii, pentru munca şi efortul depus în alcătuirea videoclipurilor, îţi mulţumesc din toată inima.

    RăspundețiȘtergere