Persoane interesate

joi, 13 martie 2014

Marile secrete



Strânge-mă în braţe
Cu mâna coborâtă-n jos,
În timp ce lacom îţi muşc fiecare sfârc,
Te laşi pe spate, sprijinită-n mâini…
Mie nu-mi place pe gânduri să stau
Şi loc îţi fac, să intri mai uşor
În timp ce peste mine simt că te laşi,
Iar iubirea te îndeamnă,
Să mă strângi intre coapsele fierbinti.
Ca tu să mă simţi pătrunzând adânc,
Mă zgârii, mă muşti şi strigi,
Privind cum iubirea-mi dispare-n odăiţa caldă,
Gazdă primitoarece ce ca menghina strange
Măreţul musafir în timp ce lipite
Trupurile noastre freamătă, vibrează,
Dezvăluind marile secretele
Ale iubirii noastre-n acest divin poem…



7 comentarii:

  1. Pentru om iubirea este viaţa! O stare de bine determină o astfel de realizare a poetului, care vede in poezie bucuria de a prinde in versuri cele mai plăcute momente ale iubirii, tot ceea ce este real într-o dragoste sinceră, curată.
    Ne naştem din iubire şi iubim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, marile secrete sunt intotdeauna ale celor doi care se iubesc!
    Real, sincer, poem de iubire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nimic nu este mai minunat ca iubirea adevarata!
    Va multumim, noi ne iubim si avem secretele noastre!

    RăspundețiȘtergere
  4. Apreciez! Secretele iubirii, da, sunt mari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Toata viata noi am stiut cum sa tinem aprinsa flacara iubirii!
    Doar astfel dragostea, respectul, admiratia, sentimentele sincere dureaza toata viata! Da sunt marile noastre secrete!
    Va multumim si va pretuim stimate domnule doctor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevarata fericire este atunci cand iubesti si esti iubit!
    Un poem de iubire deosebitt! Sa fiti iubiti!

    RăspundețiȘtergere
  7. "Femeile sunt ca florile:toate sunt frumoase,dar fiecare in felul ei.Barbatul trebuie sa se plece sa o ia -adica sa-i arate eleganta,pretuire.
    Atunci floarea isi arata mirosul si calitatile ascunse, pentru ca tu ai stiut sa rascolesti adancurile si ai facut din ea ceea ce nu stia ea ca este "
    Parintele Arsenie Papacioc

    RăspundețiȘtergere