Persoane interesate

luni, 3 martie 2014

Scrisoare






Iubito,

De un timp mă obsedează un gând, un gând ce pare absurd.
În acest gând se pare că, pe tine, te cunosc şi te iubesc de mult, de multă, de foarte multă vreme.
Îmi e imposibil să pot spune de când ne cunoaştem. Nu pot stabili o dată sau o perioadă de timp. De luni, de ani? Hm! Poate că dinainte de a ne naşte. Din viaţa asta, din alte vieţi, din alte lumi,nu îmi dau seama.
Cert este că în aceste zile, când tu mi-ai dezvălui tot sufletul tău, eu am văzut în tine, în ochii tăi, lumina care întotdeauna am vrut-o în faţa ochilor, lumina aceea cunoscută, strălucitoare şi călăuzitoare.
Totul vocea ta, cuvintele, chipul, ochii, fiecare gest, fiecare reţinere şi gândurile tale le simt aproape, foarte aproape, le simt intim legate de mine, de inima mea, de sufletul meu.
Nu mă pot despărţi de acest gând, cum nu te pot despărţi nici pe tine de el.
La fiecare întâlnire, gândul acesta mă cuprinde obsedant şi învăluitor. Îmi dă un sentiment de siguranţă, de împlinire, îmi dă aripi, îmi dă certitudine în veşnicia şi în puterea nemărginită a iubirii…






12 comentarii:

  1. Dorinţa şi iubirea faţă de persoana iubită sunt exprimate prin gânduri calde, pline de dor... "gândul... dă un sentiment de siguranţă, de împlinire, îmi dă aripi, îmi dă certitudine în veşnicia şi în puterea nemărginită a iubirii…"
    Nimic nu poate să iţi determine o stare de bine decât astfel de gânduri pline de bucuria de a prinde in ele cele mai plăcute momente ale iubirii..." gândurile tale le simt aproape, foarte aproape, le simt intim legate de mine, de inima mea, de sufletul meu." Divin, Tony, divin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrisoare de dragoste, ce minunata este aceasta scrisoare de dragoste! Ne-ati fermecat, cu aceste cuvinte calde, pline de sensibilitate, dor si sinceritate! Minunat stimate domnule doctor, va pretuim si va multumim din toata inima pentru aceste minunate clipe ce ni le oferiti/daruiti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sentimente sincere, calde, pline de dor, de iubire, iubire!
    Scrisoare de dragoste, deosebite ganduri! Deosebit totul!

    RăspundețiȘtergere
  4. "eu am văzut în tine, în ochii tăi, lumina...."
    doar un îndrăgostit poate vedea lumina aceea vrăjită...
    din ochii partenerei.
    cuvintele sunt pline de iubire, gingăşie şi sinceritate.
    felicitări!
    o primăvară minunată!
    valentina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulţumesc doamna Valery, din inima va mulţumesc pntru felicitare şi pentru frumoasele cuvinte de apreciere.
      Cu drag si cu pretuire...

      Ștergere
  5. Ganduri din toata inima, sentimente curate, dor si iubire, va multumim ne-ati impresionat stimate domnule doctor!
    Va urmarim, cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cata iubire, cat dor, cata sensibilitate si admiratie fata de persoana iubita! Ne-ati facut sa ne amintim cu drag de scrisorile noastre de dragoste din tinerete si va mutumim din suflet!
    Suntem fericiti, ne iubim si ne vom iubi, doar cu iubire stii ca traiesti cu adevarat! Va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu respect pentru dumneavoastra, o scrisoare in care gandurile sincere si sentimentele pline de iubire ne-au fascinat!
    Va multumim si urmarim cu mare placere tot ceea ce postati in acest coltisor plin de iubire!

    RăspundețiȘtergere
  8. MINUNAT, FARA ALTE CUVINTE! NE-ATI IMPRESIONAT SINCER!

    RăspundețiȘtergere
  9. O scrisoare superba, de o sensibilitate rara! Va multumim, ne-ati amintit scrisorile noastre de dragoste! Ce vremuri! Sincere felicitari pentru felul in care traiti, simtiti si ganditi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Scrisoare, ganduri sincere, calde, pline de sensibilitate, mai rar asa ceva in zilele noastre, ne-ati impresionat!
    Cu stima, va urmarim si cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  11. O scrisoare de iubire si dragoste minunata !
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere