Persoane interesate

luni, 27 octombrie 2014

În providenţa scrie




Încet mă strecor în gândul tău,
Ca să îţi spun,
Că mi-e dor
De nesfârşitele alei,
De bănci cu-mbrăţişări şi sărutări…

La mine când priveşti, îmi aminteşti
De căldura verii,
De zori, de seri,
Apoi covor de frunze se aşterne
Sub paşii mei, sub paşii tăi
Şi se naşte toamna cu muzica ei…  

Şi-acum în jur e noapte,
E noaptea mea, e noaptea ta,
E noaptea celor ce visează,
Visăm, iubim, zâmbim
Doi porumbei în noapte,
De-acum nimic nu ne desparte.
 
Luna pe geam priveşte,
Luminând discret,
Doar ea şi noi în lumina blândă
Visăm la ce vom fi în noapte,
Două vieţi două inimi
Înlănţuite, contopite,
Un singur destin am ajuns să fim,
Aşa cum în providenţă scrie.


 

11 comentarii:

  1. In providenţa scrie... Nici un dar nu este mai magic decât cel de a iubi şi a fi iubit… Să rămânem buni, frumoşi, sensibili, sinceri! Să credem cu toată forţa inimii în frumos, în prietenie şi în iubire. Sensibil şi frumos, Tony! Cu preţuire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate versuri dedicate iubirii! Fericire celor care se iubersc si cred in acest sentiment nobil!
    Poemul, videoclipul si muzica ne-au incantat! Va multumim si va pretuim stimate domnule doctor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un poem dedicat iubitei-iubiri...prerdestinati asa este... versurile sunt deosebite! A fost o placere pentru noi totul!
    Va multumim pentru tot ce ne daruiti! Cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  4. Prvidenta... iubire si dorinta! Dor, dorinta, iubire, admiratie si pretuire a iubitei, minunat poem domnule doctor!
    Va multumim, cu respect, numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarat, noua ne-a fost scris sa fim impreuna si suntem fericiti! Am lecturat cu placere poemul si am vazut videoclipul , tot ce ne daruiti este minunat! Nui putem decat sa va multumim si sa va urmarim cu drag si respect stimate domnule doctor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Providenta...doua vieti, doua inimi...Sa simti, sa iubesti, deosebit!
    O seara linistita tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un singur destin am ajuns să fim, ... asa cum providenta scrie... minunat! Va multumim, cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac aceste versuri pline de iubire! Sensibilitate si frumos! Multumesc pentru toate aceste poeme daruite! Cu respect!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand clipa vine, da providenta ii uneste pe cei ce se iubesc cu adevarat! Versurile montajul muzica ne-au incantat, cu drag urmarim poemele postate de dumneavoastra!

    RăspundețiȘtergere
  10. Un poem care ne-a incantat! Dorinta ete a inimii care iubeste! Apreciem tot ce ne daruiti, cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si clipa vine si atunci in inimi iubirea se infiripa ... providenta... asa este frumoase versuri, frumos montaj totul de place pe acest blog al dumneavoastra! Va multumim, cu respect

    RăspundețiȘtergere