Persoane interesate

duminică, 19 octombrie 2014

Universul nădejdilor trecute…




Plutind in vasta întindere a visurilor,
Vreau să am iubirea şi-n gând să zbor cu ea
Spre altă galaxie, unde  tu fi steaua mea.
Am încercat o dată cu mâna să te-ating,
Dar am atins doar suferinţă
Si de atunci tăcut cobor în al tău abis.
Ale vieţii idealuri încerc sa ţi le aflu
Şi îţi zăresc cărarea vieţii rătăcind printre iluzii,
Fără sens şi fără şansă.
De ce e sumbru universul nădejdilor trecute?
Pentru că sunt speranţele  visurilor frânte,
Sunt iluziile noastre a clipelor trăite
Şi atâtea idealuri ce-au rămas ne-împlinite…


11 comentarii:

  1. Am citit si am urmarit clipul, minunat, va multumim si va urmarim cu placere! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Vreau să am iubirea şi-n gând să zbor cu ea
    Spre altă galaxie, unde tu fi steaua mea....Deosebit!
    Dor, dorinţă, emoții, sentimente, gânduri, sădite cu bunătate, pe al nemuririi altar, Iubirea!
    Într-un cerc doi,
    El şi ea, amândoi!
    O linie închisă la mijloc,
    Speranţă!
    Şi o dragoste aprinsă,
    Ce arde-n balanţă!(…)
    Cu admiraţie şi preţuire, Tony, pentru tot ceea ce dăruieşti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nadejdile trecute sunt vise spulberate asa e...lasa-le sa odihneasca somnul amintirii...construieste-ti nadejdile viitoare..ocupa-te de ele pana nu e prea tarziu ...regretele tardive vor fi inutile! Mult succes! Multumesc frumos pentru delectare!O Duminica placuta tuturor va doreste, Magda

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceea ce a fost a fost si nu mai are importanta...
    Ceea ce conteaza este prezentul alaturi de CEA sau de CEL pe care inima il alege si viitorul!
    Deosebit, ne incantati mereu, va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  5. Toti au trecut, trec si vor trece prin astfel de situatii...
    Dar clipa vine si Iubirea invinge!
    Seara linistita tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesante versuri, profunde, se simte dorinta, dorul iar clipul este realizat cu talent, de asemenea ne-a placut. Urmarim postarile dumneavoastra stimate domnule doctor cu placere. O saptamabna minunata tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai repede sau mai tarziu fiecare isi gaseste jumatatea... Frumoase versuri, la fel este clipul!
    a multumim, saptamana frumoasatuturor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu intotdeauna prima dragoste este si ultima...Iubirea vine atunci cand inima o doreste cu adevarat! Va multumim stimate domnule doctor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nimanui nu trebuie sa ii fie teamă de un trecut în gri, trebuie sa viseze viaţa în culori mai clare,IUBIREA este in noi si ea aduce sufletul pereche!
    Va multumim, ne incantati cu fiecare postare si nu putem decat sa va multumim! Cu drag si aleasa pretuire domnule doctor!

    RăspundețiȘtergere
  10. Universul nădejdilor trecute…trecutul, umbre, totul s-a sters...ramanem noi si Iubirea care niciodata nu moare! Multumesc, am citit si am urmarit videoclipul, sunt deosebite!

    RăspundețiȘtergere
  11. Glasul inimii, da, trebuie ascultat! Atunci perechea sufletului este alaturi de cele mai multe ori pentru toata viata.
    Interesant poem si clip, va multumim, noapte buna tuturor!

    RăspundețiȘtergere