Persoane interesate

marți, 26 mai 2015

Iubirea noastră pătimaşă




























Privesc trupul tău gol cu teama,
Că te trezeşti din al tău vis,
Vis tandru, pasional
Şi te-am simţit plutind in paradis.
Eu am venit încet spre tine
Admirându-ţi trupul gol si transpirat,
Iar tu te-ai ridicat spre mine
Să îţi admir sânul alb şi fraged.
Ţi-am atins buzele, ce se doreau sărutate
Şi te-am mângâiat pe locuri încă neatinse,
Ai tresărit si ai gemut şoptit învăluită de plăcere,
Simţeam cum freamătul tău mereu cere mângâiere.
Ţi-am atins sânul ademenitor,
Iar tu gemut-ai răguşit,
Când am mângâiat divinul punct strălucitor
Eu te-am simţit că vrei să zbori,
Dar te-ai lăsat moale pe spate,
Trăgându-mă la tine,
Ca să mă strângi in braţe cu putere,
Să te simt sub mine şerpuind
Şi ca liane ne-mpletim
Fascinaţi de atingerea trupurilor noastre goale,
Contopite şi copleşite de plăcerea oferită
De iubirea noastră pătimaşă şi dezlănţuită…   



9 comentarii:

  1. Prin sensibilitate sufletele celor care se iubesc unesc cele mai frumoase sentimente din viaţă. Simţi cu adevărat că trăieşti când întâlneşti inima care îţi răspunde cu aceeaşi iubire.
    Versurile tale Tony sunt izvor de sentimente calde, indemn la iubire.
    Gânduri bune spre tine, cu preţuire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimic nu este mai minunat decat iubirea si dorinta de a fi fericit. Noi nu putem decat sa va multumim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este advarata dragoste!
    O zi minunata tuturor, iar iubirea sa nu va parasasca niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubirea este un sentiment, un dar pur si divin...minunate sunt versurile dumneavoastra! Va multumim, tot ce postati este plin de admiratie, de sensibilitate si nu in ultimul rand de iubire! Cu respect!

    RăspundețiȘtergere
  5. O iubire pe care doar nutrind sentimente sincere, calde, iubind, o poti avea! Va multumim si urmarim cu placere blogul dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubirea, da este deosebit totrul! O incantare, va multumim urmarim cu placere poemele postate de dumneavoastra!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am citit cu placere versurile dumneavoastra minunate dedicate Iubirii. Cu aleasa pretuire domnul doctor, tot ce ne daruiti ne incanta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase versuri dedicate iubirii! Va multumim, cu respect!

    RăspundețiȘtergere
  9. Versuri din suflet pentru suflet, daruri deosebite pentru toti cei care urmaresc blogul dumneavoastra. Noi va multumim si va dorim numai bine!

    RăspundețiȘtergere