Persoane interesate

marți, 19 februarie 2013

Pentru tine vreau…


Pentru tine vreau să trăiesc, pentru tine vreau să iubesc, să visez  şi să iert.
Vreau să-mi las paşii să găsească ei singuri calea spre împlinirea viselor sau  a iubirii.
Nu te gândi la mine, pentru că numai tu eşti în ochii mei, în gândul meu, in inima şi sufletul meu, eşti totul, tu eşti peste tot în jurul meu. 
Dacă mă vrei, închide doar ochii si ascultă ce îţi spun: te iubesc, te admir, te ador şi te doresc numai a mea mereu.

În iubire, în desfăşurarea momentelor celor mai fierbinţi, mai pătimaşe,   femeia este aceea care caută şi încearcă  să impună o notă de rafinament, să elimine graba, simplificarea sau chiar superficialitatea uneori.
Ea ne dezvăluie nouă bărbaţilor valoarea timpului, îmbinarea între răbdare şi  senzualitate, ne învaţă să prelungim plăcerea, să depăşim simpla mecanică a actului sexual.

Vreau acum să te strâng în braţe, să îţi transmit totala mea iubire şi nemărginirea dorinţei.
Vreau să fi cu mine zi de zi, noapte de noapte, să îţi simt căldura trupului, să te privesc mereu, să te admir, să îţi admir chipul de zână şi trupul de zeiţă, să te sărut, să îţi şoptesc tandre cuvinte de iubire.

Acum pentru mine nu exista o dorinţă mai arzătoare decât să te cuprind în braţe, să te strâng lipită de mine, să simt că respir şi că trăiesc prin tine.
Vreau să îţi simt mângâierile pe tot trupul meu flămând şi însetat de tine, să te adulmec şi să păstrez în mine mirosul pieli tale.
Vreau să te simt fierbinte, fremătătoare, să mă iubeşti, să te iubesc, să ne iubim, aşa cum numai noi ştim să iubim.

În noaptea asta şi-n alte nopţi ce vor veni, vreau să îţi aud şoaptele, să mă pierd în tine, în gândurile tale, în visele şi în speranţele tale, să ne iubim cum  ne-am promis, să ne iubim dezlănţuiţi până în zori, când voi pleca încet, aşa cum am venit…

Tu dacă singură rana nu îţi tratai,
cu mâna ta  n-ai obloji şi răni străine,
dar nu ai jindui după un colt de rai,
de n-ai purta un strop de iad în tine.



Vezi mai multe video din divertisment

7 comentarii:

  1. IUBIRE PURĂ

    Am strâns la piept odată, a vântului suflare
    şi am plătit din plin, această grea-ncercare.
    Nici blând sărutul meu, n-a fost mai fericit
    cătându-te pe tine-n lume, timid, s-a rătăcit!

    Magnolia-i superbă, da-i fără de parfum,
    cum eşti şi tu străine, tot călător pe drum!
    N-ai pace şi nici casă, unde să poţi opri,
    ai doar paharul plin, goleşte-l de-ai dori!

    Nu te uita când zorii plâng, picuri de rouă
    şi-n păr îmi pun icoane, când e luna nouă!
    Ferice fii şi drumul tău, cu pas uşor străbate
    şi cine ştie, găsi-vei şi drumurile-adevărate!

    Culeg acum parfumul şi zâmbetul din floare,
    din asfinţitul serii pe-obraz, îmi pun culoare,
    mă scald în bucuria şi fericirea de copil
    şi-ţi dăruiesc de vrei şi tie, al ciocârliei tril!

    A mea e poezia şi cerul împânzit de stele,
    a mea este visarea, şi crângul plin de iele,
    timida viorea, bătrânul tei din parcul obosit
    şi soarele-auriu, ce pleacă doar la asfinţit!

    Cuibar de vise eu mi-am ascuns pe-o stâncă,
    să-l am mereu aproape, de liniştea-i adâncă!
    Nu vreau plăceri deşarte şi nici mărgăritare,
    vreau doar iubirea pură şi-o blândă alinare!

    RăspundețiȘtergere
  2. tu esti izvorul meu de iubire,
    ratiunea mea de-a exista,
    faci parte din fiinta mea,
    fara tine, viata e anosta si trista,
    tu esti speranta ce inca mai dainuie in mine,
    tu esti dragostea ce se revarsa in culori si arome,
    lumina din noptile intunecate,
    parfumul campului inflorit in prag de primavara

    RăspundețiȘtergere
  3. IUBIRII ii este de ajuns IUBIREA...care cu siguranta o dai si o ai! Cand te trezesti in zori sa inalti multumiri pentru inca o zi de IUBIRE si cu siguranta faci asta!
    Minunat, Tony, minunat. E daltuit in interiorul tau frumosul, gingasia, sensibilitatea si nu in ultimul rand IUBIREA.

    Tu esti
    IUBITUL SI POETUL

    Torent de bunătate,
    Trubadur cu rană din iubire,
    Poetul,
    Vindecător tăcut al clipei,
    Aduce dorul mai aproape.

    Cu soarele în privire,
    deschide ferestrele candorii,
    Cu fiorii viselor, ai inimii
    Topeşte gheaţa lumii!

    Umbră sângerândă, freamăt,
    Cascadă de taine şi mistere
    Deschide porţi cereşti,
    Luminând poteci către altare.

    Obsedat nu de Sine,
    Nici de templul timpului, ci de
    Izvorul bătrân, nesfârşit...
    Vibrează cu trupul anilor,
    Dăruind armonie, tandreţe.

    Poetul pictează pe chipuri
    Aripi din cuvinte.
    Poetul rămâne ecoul viu,
    Umbra fascinantă a... clopotului
    Şi neliniştea din cuvânt.

    Un video clip superb pe o melodie la fel, care te face sa plutesti...PARADIS...IUBIRE...TERICIRE.

    RăspundețiȘtergere
  4. VOM FI ALĂTUREA MEREU

    Un foc nestins iubirea mea
    E noaptea aceea minunată
    Când ne-am iubit întâia oară
    Cum n-am făcut-o niciodată.

    Te simt azi marea mea iubire
    În orice strop de mângâiere,
    Izvor de fericire şi de patimi,
    Trăiesc secunde efemere.

    Şi nici o noapte de iubire
    Nici tu nici eu n-o vom uita
    Nu a fost vis, nici amăgire
    Eşti tot ce-a vrut inima mea.

    Tu, jumătatea mea de suflet
    Cea mai de preţ, comoară sfântă
    Te port în mine, doruri multe
    În foamea-mi de iubire infinită.

    E tot ce ne dorim de când
    Ne-am cunoscut şi-am hotărât
    Că vom rămâne împreună
    Cât vom trăi pe-acest pământ.

    Perechea sufletului meu
    Eu sunt a ta, tu eşti al meu,
    Cu gândul şi cu inima
    Vom fi alăturea mereu.

    Şi tot aşa vor trece anii
    Scăldaţi în raze de lumină,
    Şi eu şi tu ne dăruim
    A noastră dragoste divină.

    Superbe cuvinte, melodie, video clip...IUBIREA MEA, IUBIREA TA, IUBIREA NOASTRA...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru tine vreau... DECLARAŢIE DE DRAGOSTE...
    Simt, iar dacă simt înseamnă că trăiesc şi iubesc. Şi de ce nu ţi-aş scrie ţie, tu care eşti iubirea mea, marea mea iubire. Da aşa te consider eu, marea mea iubire, cu adevărat a mea iubire, prima şi ultima.
    Iubeşti... spui că iubeşti. E simplu şi de spus şi de scris, e aşa ca o..., da dar cuvintele sunt prea sărace, nu pot exprima ceea ce simt eu pentru tine... Şi nici chiar dacă zice-se că: vorbele zboară scrisul rămâne!
    Gânduri şi întrebări, gânduri şi răspunsuri mai mult sau mai puţin...
    Ştii, eu simt, te simt în mine în sufletul şi în inima mea, în trupul meu, nu este colţişor în care să nu simt că eşi acolo, în mine. Iar când citesc cuvintele tale, nu mai pot respira, mă topesc de tot. Da, asta simt cu adevărat şi de ce să nu îţi spun ţie, celui pe care, da, îl iubesc, sincer şi al cărui jumătate vreau, chiar vreau să fiu. Vreau din toată inima să fiu a ta, vreau să fim noi, o singură fiinţă aşa cum ne simţim iubindu-ne cu atăta dor.
    Iar dacă simţim, dacă te simt, dacă mă simţi în sufletul şi în inima ta, în tine, atunci ne iubim, atunci mă iubeşti, atunci te iubesc, înseamnă că ne iubim cu adevărat.
    Viaţa trece, totu-i trecător, dar nu trece credinţa în amor. Cred în tine, cred în Dumnezeu, tu eşti perechea sufletului meu. Te cred pe tine iubitul meu şi cred în mine, da, iubeşti şi iubesc, da, ne iubim şi ne vom iubi. Te iubesc, te doresc, te sărut şi te preţuiesc...E tot ce simt şi îţi mărturisesc.
    UNDE DRAGOSTE NU E, NIMIC NU E... TAINELE MĂRII NU SE CUNOSC DE PE MAL...

    RăspundețiȘtergere
  6. Vise , daruire, pasiune, speranta, dor, implinire , tandrete, amor...sentimente nobile, frumoase, duioase, pasionale se desprind din versurile poetului nostru..care pune suflet in tot ce face...
    "UNDE DRAGOSTE NU E, NIMIC NU E... TAINELE MĂRII NU SE CUNOSC DE PE MAL..." intradevar.....Coltul meu de rai nu se dezminte...multumesc !! Cu drag, Magda

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu greu se pot găsi cuvinte, după ceea ce am citit noi aici. Iar sinceritatea, dăruirea, sensibilitate dumneavoastra domnule Klein este... nu, cuvintele sunt prea sărace să vă spunem cât vă addmirăm, cât vă iubim şi cât vă preţuim. Doamne, câtă dreptate aveţi! Da, dragostea este o mare al cărui ţărm este femeia, iar în cazul dumneavoastră cea pe care o iubiţi cu adevărat, aleasa inimii dumeavoastra, sarea pământului-dulceaţa vieţii, pentru care aţi şi scris totul. Chiar dacă poetul şi aici sunteţi şi dumneavoastră, dedică poeziile sale tuturor femeilor, doar una este aleasa inimii sale, nu o spun eu, s-a demonstrat...vedeţi poeţii...
    Poetul pictează pe chipuri
    Aripi din cuvinte.
    Poetul rămâne ecoul viu,
    Umbra fascinantă a... clopotului
    Şi neliniştea din cuvânt.
    Iubirea vă arată drumul spre ea insăşi pentru că meritaţi:
    Şi tot aşa vor trece anii
    Scăldaţi în raze de lumină,
    Şi eu şi tu ne dăruim
    A noastră dragoste divină.
    Aşa este, IUBIRE PURA, da, iubirea este raţiunea de a exista, pentru că UNDE DRAGOSTE NU E, NIMIC NU E, iar TAINELE MĂRII NU SE CUNOSC DE PE MAL, atunci când nu iubeşti cu adevărat. Toate sentimentele sunt cuprinse in versurile poetului nostru şi în aceste comentarii.
    Să aveţi parte de SĂNĂTATE, IUBIRE şi de FERICIRE, meritaţi stimate domn!
    Filmuleţul, aranjament realizat şi de această dată pe o muzică divină spune totul. SUPERB domnule poet al IUBIRII!

    RăspundețiȘtergere