Persoane interesate

luni, 25 martie 2013

Tu iubire tu



Lacom mă  uit la tine si mirat
Mă întreb ce sculptor ţi-a cioplit
Formele bogate. ce m-au cucerit
Dezvăluind frumosul tău trupesc

Coapsele tale ce mereu tânjesc
O mângâiere, un sărut şi o atingere,
Aşa cum pământul uscat cere
Ploaia în miezul torid a verii.  

Cu braţe tandre şi cu lăcomie
Mă vei strânge până la epuizare,
Ca să mă săruţi senzual pe trup
Şi să răsfrângi asupra mea parfumul tău.

Cu pasiune  îţi sărut obrajii-mbujoraţi
Şi cu răsuflarea mea te îmbăt,
Când pătimaş te sărut pe gat, pe piept,
Să simţi căldura mea, când te  dezmierd.

Îţi sărut apoi pieptul bogat
Cu sânii rotunzi, divini, fremătători,
Care exprimă dorinţa pântecului
Cuprins de darul vieţii, ce vrea, să mi-l ofere.



5 comentarii:

  1. Tu, iubirea mea - un poem închinat femeii, cea care este sarea pământului şi dulceaţa vieţii, cea care dă viaţă. Dorinţa şi iubirea faţă de persoana iubită sunt exprimate prin versuri calde, pline de dor care duc la realizarea de către poet prin imagini a unui video clip pe o melodie duioasă. Nimic nu poate să iţi determine o stare de bine decât o astfel de realizare a poetului, care vede in poezie bucuria de a prinde in versuri cele mai plăcute momente ale iubirii, dăruindu-le cititorilor săi. Din inima dumneavoastră, pentru inimile noastre! Cu preţuire, stimate domn, este o plăcere deosebită pentru mine să vă citesc poemele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubirea-mi ocroteşte visele iar eu le las la tine doamna vreme şi acum ca şi atunci te chem pe tarâmul iubirii, pe tine, tu, iubirea mea. Versurile poetului te fac să pluteşti pe melodia duioasă aleasă atât de bine ca fond muzical, cu imagini care întregesc ceea ce ne dăruieşte şi închină femeii. Sunt încântată, vă mulţumesc şi vă citesc poemele cu drag, stimate domn. Adevărate daruri pentru suflet!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aşa este iubirea firească la fel ca florile ce înfloresc, la fel ca păsările care zboară, când cade prima frunză din copac şi aşa va fi întotdeauna fară să bănuim că dăm socoteală tinereţii sau anilor albi.Versurile, imaginile, fondul muzical, toate le-aţi impletit cu maiestrie domnule poet şi nu pot decât să vă spun că îmi place ceea ce faceţi, vă admir, şi vă doresc să realizaţi cât mai multe astfel de comori dăruite semenilor din sufletul dumneavoastră.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubeşti – când simţiri se deşteaptă că în lume doar inima este, că în drumuri la capăt te aşteaptă, dar nu moartea, ci altă poveste, dar asta numai până când poţi să spui cu inima deschisă şi plină de dragoste celei pe care o doreşti şi o iubeşti cu adevărat - Tu, iubirea mea!
    Domnule poet, dragul nostru, versurile şi videoclipul creat din imagini pe această melodie deosebit de frumoasă ne-a fermecat. Vă mulţumim şi vă aşteptăm cu alte poeme pe care ni le dăruiţi din toată inima, ca să ne faceţi viaţa mai frumoasă. Cu preţuire, noi cei doi care vă iubim!

    RăspundețiȘtergere
  5. Atunci iubeşti, atunci când întreaga ta făptură, cu schimbul, odihnă, furtună îţi este în aceeaşi măsură şi lavă pătrunsă de lună iar inima ta îţi şopteşte - Tu, iubire tu. Cât de frumoasă eşti femeie, ne spune poetul în versurile şi în imaginile învăluite de această melodie minunată, un video clip care îţi provoacă fiori, da, fiorii iubirii! Superb, mulţumesc, pentru ceea ce ne dăruiţi domnule poet şi voi citi cu drag poemele dumneavoastră care sincer, îmi crează o stare de bine!

    RăspundețiȘtergere