Persoane interesate

marți, 19 martie 2013

Unici şi nebuni…




îmi amintesc,
de-un pat
vernil
şi pe pernă,
parcă
din profil
îţi desenez
cu un sărut
pe gat
şi pe buze-ncet,
încet,
luna întreagă
de April...

pielea ta fremătândă
de dorinţi
în dinţi
ţi-o brăzdez
adânc
ca să mă ascund
cu dor,
cu tot
şi te traversez
intr-un febril înot…

tu scuturi din corcoduş
petale albe
ca de pluş,
ca să le presar
îngândurat
pe tine
în vernilul
pat...


suntem şi unici şi nebuni
ca să cinăm,
tu frişcă,
eu căpşuni
şi ne sorbim
din buze moi,
şampania cu gustul
unei calde ploi…

 
 

7 comentarii:

  1. Romanţa zilelor de ieri

    Taci,
    Să nu-mi deştepţi tristeţea amintirilor culcate
    În sicriurile-albastre ale zilelor de ieri!...
    Taci,
    Să nu-mi deştepţi în suflet tragediile jucate
    În aplauzele mute ale-ntâielor dureri!
    Treci tăcut ca beduinul ce cutreieră nisipul,
    Treci tăcut ca cel ce-şi pune mâinile-n cruciş pe piept,
    Şi să nu mă chemi pe nume -
    Să-mi deştepţi din piatră chipul
    Sfinxului,
    Ce-ar vrea să-mi spună că e timpul să-l deştept...
    Ocoleşte-mă cu groază, ca pe-un stârv de om ucis -
    Nu de oameni,
    Ci de mâna ne'ntrupatelor dorinţi -
    Şi pe piatra-mi funerară nu citi poemul scris
    De nebunul din cetatea plină numai de cumunţi!...
    Ocoleşte-mă cu groază...
    Dar opreşte-te deoparte,
    Să mă poţi privi de-a-ntregul
    Şi să-mi spui ce vezi...
    Eu sunt
    Stropul vinului ce scade prin paharele deşarte
    Şi romanţa nesfârşită, căci arcuşele s-au frânt!
    (Ion Minulescu)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare zi este un cadou dacă putem să deschidem ochii, să ne concentrăm pe amintirile frumoase Va admir domnule poet si citesc poeziile dumneavoastră cu mare drag... Da. Aşterneţi din inimă versuri şi alegeti imagini cu care ne încântaţi. Minunat este video clipul pe acest fond muzical care te infioara. Frumoase şi rafinate sunt toate postarile dumneavoastră. Felicitari, nu pot decat sa va mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga domnule Klein, am devenit dependenti. In fiecare dimineata verificam daca nu ati postat ceva nou. Cu sensibilitate si dragoste fata de femeie creati versuri deosebite, care impreuna cu imaginile duc la ceea ce realizati si ne oferiti vederii si sufletului. Frumos si sanatos, felicitari, multumiri pentru clipele de vis ce ni le daruiti cu draga inima. Sa aveti parte de sanatate ca sa ne faceti in continuare astfel de minunatii. Multumim din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase amintiri… Toate poemele dumneavoastra sunt dedicate genului frumos si sincer imi plac. Va admir, va citesc versurile cu placere...meritati sa fiti fericit si iubit! Da. Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, unici si nebuni...Amintiri minunate! Frumoase, sensibile versuri domnule Klein. Parfumul iubirii, cu dor si mangaieri duioase, pe buze te-nvaluie cu dulci fiori in noaptea fierbinte de amor….iar muzica impletita cu imaginile intregesc atmosfera de vis in paradis.
    Nu pot decat sa va doresc inspiratie domnule poet al iubirii si cat mai multe astfel de poeme!

    RăspundețiȘtergere
  6. Puritatea sentimentelor ,duiosia versurilor , imaginile invaluite in sunetul cald de trompeta,nu sunt amintiri....sunt retrairea unor momente din minunata poveste de dragoste ce a fost,este si va dainui mereu.
    Unici si nebuni....da,cand iubesti totul in jur este izvor inepuizabil de iubire.

    RăspundețiȘtergere
  7. Amintiri, amintiri, tainic le vom pastra, voi pastrati dulci comori zambet soare si flori, luminati dragostea... "imi amintesc" ne spune chiar poetul nostru, iar amintirea este cea pe care a trait-o alaturi de femeia iubita. Si nu cred ca exista cineva care sa nu isi aminteasca minunatele clipe petrecute alaturi de cel sau de cea pe care a iubit-o sau o iubeste. Sunt clipe superbe, prinse in imagini pe acompaniament de trompeta, instrumentul care parca ne-ar spune "cat de frumoasa esti iubire". Un video clip realizat cu maiestrie pe versuri pline de sensibilitate, cu dorinta pe care o declanseaza iubirea...da, suntem si asa trebuie sa fim unici si nebuni in dragostea noastra. Minunat, stimate domnule Klein, minunat!

    RăspundețiȘtergere