Persoane interesate

miercuri, 26 septembrie 2012

De-ai fi



Te privesc vrăjit şi te admir întruna,
Frumoasă eşti şi veşnic însetata,
De iubire mereu înfometată,
Pătimaşă ca soarele sau luna.
 
De-ai fi chitară, ţi-aş fi compozitor,
De-ai fi tu iolă , în vânt m-aş transforma,
Ca să vin eu noaptea la tine pe sofa
Şi să-mi sting dorul în noaptea de amor.

Numai pe mine tu veşnic mă iubeşti
Şi ca o fragă să te laşi culeasă
Cu trupul tare, albă şi frumoasă.

Când buzele tu de mine le lipeşti,
Rana din inimă, acum, dispare
Şi iar iubirea-mi înfloreşte ca o floare.

Un comentariu:

  1. De-ai fi o pasare in zbor,
    sa vi la mine cand mi-e dor
    de sarutarea ta,
    de zambetul,
    de glasul tau duios.
    De-ai fi soarele pe cer
    sa ma alinti cu mangaierea ta,
    sa-mi incalzesti inima
    spunandu-mi cat ma iubesti.
    De-ai fi luna de pe cer
    sa-mi veghezi noapte de noapte
    somnul lin cu vise frumoase,
    si toate astea,de-ai fi...TU
    Te strang la piept,
    in ochi cu drag te privesc,
    cu buzele de tine ma lipesc
    si-ti spun...DE-AI FI!

    RăspundețiȘtergere