Persoane interesate

joi, 27 septembrie 2012

Demon şi înger



Mi-e dor de tine, mi-e dor de trupul tău
 cu iarba tânără încă neatinsă
 de mână bărbătească.
 Numai vântul gândului meu
 îţi mângâie umerii albi,
 dăltuiţi în fildeş
 şi-ţi sărută cu lăcomie gâtul,
 spatele cu pielea albă, moale
 caldă şi catifelată.
 Îmi place să îţi strâng talia subţire
 în inelul mâinilor mele
 şi lăsându-mă vrăjit
 de voluptatea şoldurilor
 unde colonada coapselor mă cheamă,
 să mă simt în faţa porţii unui cetăţi
 închise cu o mie de lacăte.
 Lacăte pe care dinţii mei ascuţiţi
 le vor deschide unul câte unul.
 Mă vei ierta oare pentru colţii mei
 înfipţi în zăpada sânilor tăi,
 unde fraga sfârcurilor mi-a trezit
 pofta de sânge neprihănit.
 Sânge care se cere ofrandă zeilor pentru victorie.
 Doream să-ti simt trupul răzvrătindu-se,
 căci ce farmec are o victorie fără luptă?
 Cum am putea trăi fără orgoliul victoriei?
 Pentru o clipă, ne-am întâlnit demon şi înger
şi recunosc, mă excită gustul dulce şi fierbinte
al iubirii care-mi cade-n picături pe buze…..

2 comentarii:

  1. bun gasit..
    frumoasa postare..ca de obicei...
    mult succes..si multa fericire...

    RăspundețiȘtergere
  2. ...gustul dulce şi fierbinte
    al iubirii care-mi cade-n picături pe buze…
    Deosebit! Te iubesc pentru ca te iubesc.

    RăspundețiȘtergere