Persoane interesate

marți, 25 septembrie 2012

Ne vom iubi întreaga viaţă



Cât timp noi ne-am iubit şi dezmierdat,
Iar cu pielea ta înmiresmată,
Să te iubesc aprins m-ai îndemnat.

Noi înlănţuiţi întreaga noapte,
Trupuri fremătând dogoritoare,
Sânii tăi ca două mere coapte
Trezeau dorinţe tot mai arzătoare.

Am să păstrez gustul tău în mine.
Ce mi-l oferi cu a ta iubire,
Ţine-mă de-acum pe lângă tine,
Că-n lume numai tu-mi dai împlinire.

Iar când peste noi zorii au venit,
Tu având bujori roşii pe faţă
Cu buze senzuale mi-ai şoptit,
Că ne vom iubi întreaga viaţă.

Un comentariu:

  1. " Am să păstrez gustul tău în mine.
    Ce mi-l oferi cu a ta iubire,
    Ţine-mă de-acum pe lângă tine,
    Că-n lume numai tu-mi dai împlinire."...

    Ne vom iubi intreaga viata!

    Versuri pline de duiosie,
    de iubire,de melancolie,
    pline de romantism !

    Felicitari Trandafire,tine-o tot asa!
    Felicitari si pentru noul blog.

    RăspundețiȘtergere