Persoane interesate

joi, 27 decembrie 2012

Doresc




Doresc să-mi fi tu raza de lumină,
Ce-mi dirijezi drumul spre tine.
Să-mi fi tu o minunată floare,
Să te sărut de azi fără-ncetare,
Ochii să-ţi fie ape cristaline
Cu străluciri mai limpezi  mai divine.
Când chipul mi-l voi oglindi în ei,
Să uit parfumul florilor de tei,
Iar trupul de zeiţă să-ţi privesc,
Să te admir până simt că ameţesc
Şi uşor să te alint, să te dezmierd,
Apoi în braţele tale să mă pierd.
Cuprinşi de fiori să ne contopim
Amândoi înlănţuiţi, să ne iubim,
Să îţi şoptesc cuvintele de dor,
Aprins în noaptea lungă de amor.  
Iar dimineaţa mâna să ţi-o cer,
Gaj pentru iubirea toată ce-ţi ofer
Vezi mai multe video din diverse

4 comentarii:

  1. Iata , in causul palmei mele,
    o diafana rază de lumină
    O strang usor,
    si o adun -n suflet cu iubire
    O alint si o rog , să fie pavaza ,
    Pe drumul meu spre fericire.

    Blajin,cald și duios,
    Bulgarele de lumina,
    mi s-a cuibărit
    Ștrengar și luminos,
    Intr-un colț de inima ,umbrit.

    Și mi-a adus caldura ,
    fără ca să-i cer
    Și-a pus un licar vioi..
    in a mea privire,
    M-a invățat să cred,să sper,
    Că fericirea stă-n iubire.

    http://youtu.be/I8wCaa4iTyg

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru postarile tale frumoase , am mai adus un dar muzical de suflet,insotit de vorbe intelepte, sper sa -ti placa! Tot inainte poetule!
    http://youtu.be/yYMKXPxsBas

    RăspundețiȘtergere
  3. Este frumos ceea ce ai scris, A. K. Aleasa inimii tale, careia ii adresezi mesajul stie sa te priveasca si tandru si dulce... Ceea ce doresti tu doresc multi, numai ca tu stii sa doresti si in versuri, carora le dai o forma poetica deosebita cum putini ar putea sa o faca. Trairile tale sunt imense in aceste poeme si iti doresc pe vecie sa fie pierduta tristetea din viata ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anton, sa fii fericit alături de cea pe care o iubeşti şi:
    Când vise se-adună în miezuri de noapte,
    În gânduri vor ninge cuvintele-n şoapte...
    Păstrează lumina sub pleoapele grele,
    Furată din ceruri din roiuri de stele...
    Mai caută clipa-n minutul fugar,
    Închide-o în suflet şi dă-le în dar,
    Sub ramuri de brad, din doruri crescute,
    Dezleagă-ţi din vise dorinţele mute...

    RăspundețiȘtergere