Persoane interesate

sâmbătă, 22 decembrie 2012

Vechiul nostru vis…



Sub geamul tău îţi cânt în ceas de seară,
Când ochii-ti strălucesc ca mii de stele
Şi buzele-mi trimit mii de bezele,
Iar eu scot note tandre din chitară.

Cântecul meu vreau, să te-nvăluiască
Şi să trezească uitatul tău amor,
Înfierbântând trupul tău fremătător,
Pătimaş acum iar să mă iubească.

Să retrăim, iar dulcele paradis,
În braţe când trupul tău am să-l cuprind
Şi buzele le sărut ademenind.

Cu trupul tău fierbinte, fremătător,
Frenetic şi dornic de aprins amor,
Vei trezi la viaţă vechiul nostru vis… 

2 comentarii:

  1. Iubirea... o taina in duet... armonia a doua suflete care canta impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubirea...două trupuri şi o inimă:
    " Cu trupul tău fierbinte, fremătător,
    Frenetic şi dornic de aprins amor,
    Vei trezi la viaţă vechiul nostru vis…"
    Floarea Cărbune

    RăspundețiȘtergere