Persoane interesate

vineri, 18 ianuarie 2013

Acuma vara



Cu dor pentru tine, acuma vara
îmi revărs pe tot ce-ai viu arşiţa,
că-s pui de lele căutând cămara
în raft găsesc doar ochii şi guriţa.

iubirea mea toată ce te-nvăluie,
ţi-o dăruiesc încet, dar cu măsură.
sânilor tăi rotunzi şi tari ca o gutuie,
cu-ntregul trup să simţi a mea arsură.

cu dinţii voi muşca din pârguita-ţi carne.
cu fapta sau cu gândul tu nu-mi pune scut,
cât ne iubim şi iar o luăm de la-nceput.

ca sculptorul, în transă, te frământ în palme,
iubindu-te cu patimă, voi alunga incertul,
iar şoaptele gemute vor încheia concertul.
Vezi mai multe video din divertisment

3 comentarii:

  1. ZBURATORUL

    Eşti zburătorul ce-aduce furtună
    şi vise, într-o noapte senină cu lună!

    M-ai căutat pe cerul cu stele,
    în pădure şi-n jocuri cu iele!
    Într-un timp, spirală în spaţiu,
    mai apoi, în găndurile unui sihastru!

    Zburător ce încetineşti a nopţii împletire
    şi ridici iubirii, îndrăzneaţă mănăstire!

    Tu, mi-ai adus lacrimi pe gene
    şi-o durere ce-n cuget se-aşterne!
    Mi-ai adus lumină plăpândă sfioasă,
    şi-un curcubeu ce-mi arată drumul spre casă!

    Vioara ta-i suflet, mângâiere pe strună,
    arcuş ce aleargă pe raze de lună!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubirea, o taina in duet...minunat, Tony, minunat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubirea este ceva atât de deosebit încât nu o poți ascunde, unde există, nici să o simulezi, acolo unde nu există.

    RăspundețiȘtergere