Persoane interesate

sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Tu iubirea mea, tu





Tu dacă singură rana nu ţi-o legai
cu mâna ta, n-ai trata răni străine
şi nu ai mai tânji după un colţ de rai,
de n-ai avea un pic de iad în tine.

N-ai dezmierda, de n-ai ştii să blestemi.
Surâd, numai acei care suspină,
dar n-ai fi râs, n-ai fi ştiut sa gemi,
de n-ai fi plâns, n-ai duce-n ochi lumină.

Să nu te-nalţi în slavi ca să nu cazi
cu fruntea ta în pulberea amară,
iar daca-nvii cu zâmbetul de azi,
e c-ai murit în lacrima de-aseară.
Vezi mai multe video din divertisment

5 comentarii:

  1. IUBIREA MEA

    Prin insomnii căzut-am cu noaptea la-nvoială
    să mai visez ce n-am visat demult,
    să limpezesc, chemarea mea astrală,
    de gânduri nebuneşti să pot să mai ascult!

    Dar vai, iubirea mea e astăzi oarbă,
    te vrea sub orice chip te-ar întâlni
    şi-n somn ar vrea timidă să te soarbă
    nerăbdătoare; şi-ascunse simţuri mi-ar stârni!

    Pe un altar de patimi şi iubire
    eu mă jertfesc, spunându-ţi să rămâi
    şi astăzi, muzei îi aduc cinstire
    gândindu-mă la tine, iubirea mea dintâi!

    Să ne-aruncăm în tainice adâncuri,
    să ne iubim, flămânzi şi însetaţi,
    să fim pe nesperate prunduri
    iubirii veşnice, abandonaţi!

    Când buzele-ţi fierbinţi pecete fură
    pa sânii mei extaziaţi, tremurători,
    eu uit de toate, vreau iubirea-ţi pură
    şi-n ea să întâlnesc, mirifice ninsori!

    RăspundețiȘtergere
  2. ÎȚI DAU TOTUL

    Iți dau luna-n mâna dreaptă
    Și soarele în cealaltă
    Iți dau nopțile și zile
    Că mi-e sufletul la tine.

    Am să-ți dau și stelele,
    Fiindca cerul ți l-am dat,
    Iți dau toate florile
    Dar nu-ți dau ce ți-am furat.

    Nu-ți dau inima-napoi
    Si nici dorul nu ți-l dau
    Le pastram pentru-amandoi
    Si-am sa vad eu ce-ti mai dau...

    Am multe de dăruit
    Flori de colț și liliac
    Pana la plus infinit
    Iți dau totul că-mi ești drag.

    Carul Mare ți l-aș da
    Chiar dacă-i atat de sus
    Dar nu-i câ ai merita,
    Nici tot cerul nu-i de-ajuns!
    TE IUBESC...

    RăspundețiȘtergere
  3. A vorbi, a scrie, sunt cercuri ale inteligenţei în acţiune care se lărgesc din ce în ce mai mult, sunt undele sonore ale gândirii. Acest spirit care visează, poetul, este o melodie care ne încântă urechea şi trăieşte într-o rază de soare.
    Am plăcerea de a te citi Tony, poezia ta m-a surprins pentru că este o poezie fluidă, armonioasă, pe care eu o văd ca o călătorie care se îndreaptă spre un echilibru atât personal cât şi poetic.
    Ești romantic, versurile tale sunt pline de sensibilitate, dragoste și iubire, exprimă exact ceea ce voiam să spun.
    Mulțumesc pentru aceste poeme deosebite, te îmbrățisez cu drag și îţi urez să ai multă sănătate, energie și fericire, pentru a-i face și pe alți oameni fericiţi! Aceasta este calitatea de a fi UN OM PRINTRE OAMENI, pe care tu, Tony, o ai. Cu toata dragostea, SANATATE, LA MULȚI ȘI FERICIȚI ANI! - nu numai azi 13 ianuarie, cu ocazia ziloei tale de nastere, ci pentru fiecare zi lasata de Domnul pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
  4. http://youtu.be/KC6xlNr1gew
    LA MULTI SI FERICITI ANI!! Iti ureaza cititoarea ta fidela!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vă mulţumesc din toată inima şi din tot sufletul pentu urarile de ziua mea de naştere
    Cu drag Trrandafirul

    RăspundețiȘtergere