Persoane interesate

marți, 15 ianuarie 2013

Al tău parfum




Gâtul graţios, umerii rotunzi,
Sânii tăi sunt paharele de vin,
Trupul aprins, fremătător, divin,
Iar ochii tăi a mele mari oglinzi…

Al tău parfum în noapte mă cuprinde,
Iar şoapta-i mângâiere, când trupul ţi-l dezmierd,
La tine-n braţe acuma să mă pierd
Şi dorinţele trupul mi-l aprinde…

Dulce şi fragedă îţi este buza,
Gândul îmi aleargă doar la tine
Şi-n lume niciunde nu-i mai bine
 

Cu mâini înfiorate-ţi deschei bluza,
Iar sufletul meu tot se înfioară,
Când ating trupul tău ca o ghitară…

3 comentarii:

  1. Când te vezi în ochii pe care îi iubești, cand parfumul celei pe care o iubești te cuprinde și șoapta-i mângâiere iar dorințele trupul ți-l aprind și gândul îți înfioară sufletul, dragostea și iubirea te însoțesc pretutindeni.

    RăspundețiȘtergere
  2. O dedicatie simpla si un cantec magnific...

    http://www.youtube.com/watch?v=LfmguyDRBwU

    RăspundețiȘtergere