Persoane interesate

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Divina mea





Divino, pe tine oare Phidias te-a dăltuit?
Iar zeul mie mi te-a dăruit
Într-o dimineaţă, când trist veneam acasă
Cu ochii obosiţi şi faţa trasă…
Atuncea solul zeului cu tine la mine a venit
Şi te-am privit,
De-atâta frumuseţe am rămas vrăjit.
Aveai părul lung, ochii strălucitori,
Faţa îmbujorată, buze senzuale,
Trupul ademenitor, cu linii largi domoale
Umerii frumoşi, rotunzi, pieptul bogat
Talia conturată, abdomenul plat
Şoldurile ţi-s largi, provocătoare,
Fese tari rotunde, ademenitoare
Coapse puternice
Dar cu genunchi şi glezne fine
Toate dorurile să mi le aline.     
Iar după ce solul a plecat,
Strâns te-am cuprins, te-am sărutat
C-un lanţ de aur de mine te-am legat
Şi-n  dormitor ne-am încuiat.
Apoi ce-a mai urmat? Ce s-a-ntâmplat?
Peste noi fericirea aripa-ncet şi-a scuturat…
Vezi mai multe video din divertisment

8 comentarii:

  1. Poezia ta, Tony, pare un Jurnal de bord, consemnând momentele demne de a învinge curgerea vremii, oglinda propriului suflet în care te priveşte înainte de culcare, dar şi înainte de ivirea zorilor, emanaţia propriei aure purtătoare a unui nimb unic, dar şi înregistrarea sonoră, în tonalităţi specifice simfoniei, a vocilor inimii.
    Poezia ta, Tony, da, poezia ta va avea un loc al ei. M-am întrebat de unde provine această poezie, care sunt sursele ei şi ce a inspirat-o. M-am edificat curând! Poezia ta nu întoarce spatele Realităţii, Oamenilor, Timpului ori Spaţiului, într-o Mişcare rectilinie spre Înalt. Superb!

    RăspundețiȘtergere
  2. DIVINA TA,este poezia
    in care,tu iubesti femeia
    pe care o divinizezi,
    o iubesti si o doresti,
    este femeia visurilor tale
    pe care o descri cu multa ardoare.

    Felicitari si succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca e divina... Dragostea este o mare al carui tarm este femeia, iar pentru ceea ce simtiti si credeti despre divina dumneavoastra, noi nu avem cuvinte. Minunate versuri domnule Klein iar comentariul doamnei Elena este deosebit si noi am dat plus unu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vă multumesc din toată inima pentru frumoasele cuvinte de aporeciere, cuvinte care mă emoţionează.
    Vă rog să îmi peremiteţi să va dedic tuturor, un fragment dintr-o pozie a mea:

    "Cu trupul mlădios ca o cadână,
    Si cu mişcări feline, insinuând amoruri,
    Cu ochii de zeiţă, privirile de zână,
    Ai reaprins in mine, uitatele fioruri.

    Stau nopţile de veghe pe tine să te-aştept
    Nemărginita clipă, îmi e speranţa vie,
    Doar zilele pustii îmi trec aşa nedrept.
    De-aş mai trăi o viaţă, ţi-aş închina-o ţie!"

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacã mã gândesc la tine...
    înseamnã cã ai un loc in gândurile mele,
    Dacã iti scriu ceva...
    înseamnã cã iti dau din gândurile mele,
    Dacã nu-ti cer nimic...
    înseamnã cã sunt multumita de ce mi-ai dãruit,
    Dacã iti multumesc..
    înseamnã cã ceea ce mi-ai oferit, are valoare...
    o valoare pentru sufletul meu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu poţi împiedica drumul gândurilor, întocmai cum nu poţi opri valurile mării să se întoarcă la mal. Nu încape îndoială că noi stăm de vorbă cu noi îmşine, nu există om care să nu o fi făcut. S-ar putea spune chiar că vorba nu constituie niciodată un mister mai mare decât atunci când pătrunde în sufletul unui om, trecând din gândire în conştiinţă şi întorcându-se din conştiinţă în gândurile noastre. Se mai spune că vorbele zboară, scrisul rămâne. Da, rămâne şi mai ales când ceea ce aşterni pe hârtie simţi cu adevărat şi la fel simte cea sau cel căruia i te-ai adresat. Dragostea înseamnă să fii doi şi să nu fii decât unul. Nu există ceva mai mare decât fericirea desăvârşită pe care o dă sufletului iubirea. Iubirea, da, divina iubire care este o certitudine: te iubesc fiindacă te iubesc, nu este un târg: te iubesc pentru că mă iubeşti. Scopul principal pentru care a fost creat omul, menirea sa, este să iubească. Ce lucru minunat, să fii iubit! Lucru şi mai minunat încă e să iubeşti! Divina mea..., Tony spune totul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu gasesc cuvinte mai frumoase de apreciere dar iti inteleg emotia.
    Sensibilitatea si sinceritatea sentimentelor transmise ,sunt rasplatite cu aplauzele furtunoase ale cititorilor care precum spectatorii te aplauda in picioare.Nu pot decat sa ma inchin ,si sa-ti doresc sa ramai divinul nostru poet!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vă multumesc din suflet divinele mele cititoare.
    Cu pretuire si cu tot dragul din univers

    RăspundețiȘtergere