Persoane interesate

miercuri, 14 noiembrie 2012

Curriculum vitae




Subsemnatul George Săn2,
Făcut de Gheorghiţă Rădoi,
Când i s-a pus pata
Pe fata
Baciului Marin Săndoi,
Dar înscris la primărie
Fără act de cununie
De la tata şi mama mea,
Că pe atunci se mai putea,
Doar voia şi primarul
Darul
De la ei
Părinţii mei.
Care m-au învăţat,
Să trăiesc fără păcat,
Femeile să le iubesc,
Să le respect şi îndrăgesc,
Să le cânt în poezii
Zilele ce le-aş trăi.
De griji mereu să le feresc
Să simtă că le ocrotesc.
Iar atunci când vremea vine,
Din mulţime am să te aleg pe tine
Fata mea frumoasă
Şi ochioasă,
Să te iubesc, să mă iubeşti,
Lângă mine să trăieşti.
Iar când o fi timpul şi noi doi
Vom face pe Georgia Săn2
O fată cum ne place
Să trăim toţi trei în pace.


Un comentariu:

  1. Tu,George San2
    Fesior de-a lui Gheorghita Radoi,
    Bas ca bine ai invatat
    Femeile sa le iubesti,
    Sa le respecti,
    Sa le indragesti,
    Ba,sa le si ocrotesti.
    Iar cand ti s-o pune pata
    Pe vreo fata,
    Sa ma chemi la cununie
    Si de ce nu,la botez.

    RăspundețiȘtergere