Persoane interesate

luni, 26 noiembrie 2012

Dor şi dorinţă




Te doresc în orele târzii…
Zile şi nopţi doar tu să-mi fi
Şi plapumă şi aşternut,
Să nu lăsăm nici un minut,
Fără ca gura să-ţi sărut.
Flămând tot trupul să-l frământ
Şi apoi voi face legământ.
Privesc în ochii tăi strălucitori
Mari, adânci, fermecători,
Buze umede, fremătătoare
Cu misterioasa lor chemare.
Trupul tău alb cu văi şi munţi,
Dorinţa ce ne cheamă, s-o asculţi,
Să-l mângâi, să-l sărut la infinit
Să nu renunţ o clipă la iubit,
La mângâiat
Şi răsfăţat.
Trupul tău fie coaptă pâine
Mereu şi ieri şi azi şi mâine
Cu aromă şi cu gust îmbătător
Curat ca apa de izvor.
O să te sorb dulce nectar,
Să nu treacă nopţile-n zadar.
Să sorb cu a mea aprinsă gură
A iubirii dulce picătură
Şi copleşit de fericire,
Împlinire,
Pe veci să-ţi dăruiesc a mea iubire…

Un comentariu:

  1. ORINŢĂ

    Dornic eşti
    de-o sărutare
    şi-o vie rază din soare,
    zglobie şi sugubeaţă
    strecurându-se-n fereastră
    mângâind tăcerea noastră!

    A plecat şi trista toamnă,
    lacrima, să nu şi-o cearnă
    peste suflete stinghere
    ce aleargă printre stele!

    Acum, iarna e stăpâna,
    şi-a întins cojocul alb
    peste case şi măreţul peisaj!
    Suflă-n geamuri mânioasă
    şi cu flori de gheaţă,
    e mărinimoasă!

    Focul jucăuş din vatră,
    limbi sălbatece trimite
    înspre mine şi spre tine,
    căldură ne dă,
    doar atât cât se cuvine!

    Parfumată-i încăperea,
    cu parfum de levănţică
    şi-o sărutare ţi-aş da,
    dar nu eu…
    ci gura mea!

    RăspundețiȘtergere