Persoane interesate

luni, 3 iunie 2013

Aşteaptă-mă


Aşteaptă-mă azi, când seara lin coboară
Că din depărtări voi veni, străbătând zarea,
Ca tu spre fericire să-mi arăţi cărarea
Şi s-alungăm a singurătăţii grea povară.

Dacă-aş pierii, acum nu-mi pasă. Ştii bine,
Că tu eşti paharul de iubire, ce-l doresc,
Sunt fericit, sunt ameţit şi te iubesc,
Că eşti otrava ce-mi face atât de bine.

Când vinul cel mai fin, când sabie tăioasă,
Tu stropul de venin l-ai transformat în miere
Dulce ca fiorul nopţii de plăcere,
Cu şoapta dulce şi vorba ta frumoasă.

Tu ştii să-mi trezeşti a iubirii calzi fiori,
Ca să aprinzi dorinţe arzătoare
Cu trupul şi cu inima dogoritoare
Şi împreună, noi vom arde până-n zori…




9 comentarii:

  1. Așteaptă-mă...versuri pline de dor și dorința de fi alături de persoana iubită, pe care o vede ca pe-o lumină, numai dragoste să-i dea, ea, singura care poate să-l ajute pe indrăgostit să alunge singurătatea apăsătoare. El vine pe cărările târzii, să facă pe din două, liniștea din asfințit, învelind-o cu iubire când e luna sus pe cer, bogat în tandrețe și-n neobositu-i dor.
    Versuri și imagini împletite cu o muzică duioasă în videoclipul creat ca de fiecare dată cu pricepere de poet. Un poem deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşteaptă-mă ... când seara lin coboară... din depărtări voi veni,...spre fericire să-mi arăţi cărarea... s-alungăm a singurătăţii grea povară...Drumul e lung, dar cand așteptării, nobilul sentiment, iubirea îi răspunde, simți că plutești cu adevărat în paradis. Versuri pline de dorință, de dor și sensibilitate, se împletesc cu imaginile din videoclipul creat de poet cu pasiune, dăruite din suflet pentru cei care iubesc și cred în iubire. Minunată este și melodia care însoțește acest poem și videoclipul. Așteaptă-mă - Dor, dorință, iubire, minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asteapta-ma, sunt fericit si te iubesc, tu imi dai fiorii iubirii...frumos spus, iar atunci cand iubirea este adevarata, cei doi nu pot sa fie decat fericiti. Versuri, imagini si muzica aleasa in acord, l-au determinat pe autor sa creeze si sa ne daruiasca acest videoclip. Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubirea mea,...asteapta-ma...oricat as fi de departe, oricat ar fi drumul de greu voi veni, eu te iubesc, tu trezesti in mine adevarata iubire, impreuna vom fi...iubirea noastra. Ma impresioneaza aceste versuri calde, pline de dor, sensibilitatea, poetului, care am mai spus da sfaturi foarte bune pentru viata. Imaginile, muzica si poemul sunt in perfect acord, este o munca si o pasiune de laudat, un dar deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  5. O alta poezie care ne incanta. Da, asa este, drumul e greu si lung, spre persoana iubita cea care iti arata unde e fericirea, astfel ca lasand singuratatea sa fii plin de fericire, sa iubesti si sa traiesti impreuna cu iubirea ta adevarata dragoste. Muzica este duioasa, imaginile de vis, iar poemul si videoclipul dumneavoastra un dar deosebit de placut. Va multumim.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos poem, plin de sensibilitate, ca de fapt toate poemele dumneavoastra, un dar oferit cu drag celor care iubesc. Asteapta-ma... e lung drumul, e lunga asteptarea dar intalnirea este minunata, cand cei doi se iubesc. Fondul muzical este in concordanta cu imaginile si versurile si te incanta acest videocip.

    RăspundețiȘtergere
  7. Incredibil de frumoasa scrisoare de dragoste , pe care magicianul din tine o transforma intr-o clipa intr-un minunat poem... este atat de frumos incat i-as spune,"Buna Vestire".
    Fantastic cu cat rafinamet si iscusinta realizezi aceasta transformare pe muzica si imagini ce se contopesc intr-o armonie perfecta.
    Despărtările sunt importante pentru cei ce se iubesc,sunt oameni care “te aud” si cand taci,eu "tac" sa " te aud "....



    RăspundețiȘtergere
  8. Vin de departe sa-mi arati cararea spre fericire, te iubesc, este cea mai frumoasa dovada a iubirii pe care iindragostitul i-o face iubitei. Versurile sunt pline de dorinta de a ajunge cat mai repede alaturi de persoana iubita,imaginile si muzica sunt in acelasi ton, iar videoclipul creat iti incanta privirea si auzul. Deosebit poem, domnule poet, felicitri si multumiri pentru ceea ce ne oferiti.

    RăspundețiȘtergere
  9. Asteptarea este tare grea cand iubesti, cand iti doresti sufletul drag aproape, sa-ti imparti cu el zile si soapte, clipe ferice dar si din cele triste..nu e usor sa lupti cu departarea, cu lipsa fiintei dragi, cu dorul , cu alinarea gandului de mai bine, de vremuri noi ce impliniri ascund...precedate de incertitudini, framantari , ochi in zare , intrebari fara raspuns, ecouri singulare....toate au un rost si merita trecute ..cand asteptarea nu e in van...si ofera roadele cerute!!Un strigat de iubire, un apel la rabdare, trimis in zare de o inima frumoasa, indragostita, cum numai un poet sensibil , romantic , atent la detalii o poate face! Frumos...tot inainte!!
    Pe aripa unui gand,
    Mai striga-ma din cand in cand
    Sa aflu astfel, ca ma doresti aproape
    Te'ascund in fiecare clipa care trece,
    Visand cum ma alinti cu gesturi tandre.

    Asta da viata! Un clocot cald
    De sange alergand prin vene
    Gandindu-te cu'atata drag
    Se ascund valuri de ape pe sub gene.


    Ma frange departarea,
    Care ne curma nemilos cararea..
    Obida mi-e pe al marii talaz,
    Ce cu indrazneala iti saruta gura!

    Un soare ne lumineaza faptura,
    Aceiasi bolta ne alinta zarea,
    De va fi sa vii,
    eu cu drag te astept
    Urandu-ti de pe acum "bine ai venit"!:)
    Gand bun si lumina iti ureaza cititoarea ta fidela, Magda

    RăspundețiȘtergere