Persoane interesate

marți, 25 iunie 2013

Dă-mi locul doi



Iubito, viaţa noastră-i vis şi fum
Şi ne-am trăit iubiri după iubiri.
Da-n prag de toamnă-avem acelaşi drum,
Şi vreau să-avem aceleaşi amintiri.

Din viaţa ta, te rog, dă-mi locul doi
Pe primul - tu demult l-ai irosit…
Dar uite îţi promit - vom fi doar noi
În  anii ce rămas-au de trăit.

Doar locul doi - te rog, nu cer prea mult
Pe care-l vreau de azi - şi nu de ieri.
Să-ţi fiu eu umăr, reazem, să te-ascult
Doar toamne vreau! Pierdut-am primăveri.

Dă-mi locul doi în viata ta - pe veci…
Să-ţi fiu şi sprijin şi iubire calmă,
Să-mi fii alături si să nu mai pleci
Nici dacă amintirea te blestemă !

Să-ţi fiu eu şansă şi să-ţi fiu noroc,
Iar lumea să se-mpartă doar la noi.
E toamnă, ştiu - piedut-am primul loc,
În viaţa ta - te rog, dă-mi locul doi.

Notă:
Melodia cântecului „Dă-mi locul doi” a fost scrisă de Maestrul compozitor Marius Cristian Popa din Bucureşti

16 comentarii:

  1. SUPERB! Iar lumea să se-mpartă doar la noi. / E toamnă, ştiu - piedut-am primul loc, / În viaţa ta - te rog, dă-mi locul doi. VERSURI, VIDEOCLIP, MUZICA,SUPERB!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Domnule Anton Klein! Am fost impresionat ca ati publicat o prima versiune a piesei. Versiunea oficiala interpretata de un artist roman va aparea foarte curand.
    Cu respect Marius Cristi Popa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maestre Marius Cristian Popa vă mulţumesc din toată inima pentru melodie, cât şi pentru frumoasele Dumneavoastră cuvinte de apreciere asupra versurilor mele,
      Cu preţuire

      Ștergere
    2. Cu multa placere ! Sper ca si pe viitor vom colabora.

      Ștergere
  3. p.s.Felicitari pentru versuri ! ...sunt superbe!
    Marius Cristi Popa

    RăspundețiȘtergere
  4. DA-MI LOCUL DOI, un poem si o melodie la superlativ domnule Anton Klein. Felicitam si compozitorul. Eu si sotia avem melodii preferate compuse de Marius Cristi Popa: "Cat de frumoasa esti femeie", "Sa impletim iubirea", "Ramanem amandoi" si altele. Buna alegere ati facut ca i-ati incredintat versurile. Va dorim numai BINE! Va multumim si va dorim SANATATE si FERICIRE!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat! Un poem cum numai dumneavoastra puteati sa scrieti si o melodie pe masura. Il cunosc pe Cristi Popa, este un compozitor tanar si foarte talentat. Viitorul este al lui in muzica. Sunt curios cine va interpreta acest cantec si sunt sigur ca va fi slagar. Felicitari domnule Anton Klein, din toata inima!

    RăspundețiȘtergere
  6. Poemul si videoclipul dumneavoastra, muzica domnului Popa, ne-au creat o dupa-amiaza de vis. Va multumim, asteptam si alte melodii pe versurile pe care le scrieti si ni le daruiti. Sa aveti parte de FERICIRE SI DE BUCURII IN VIATA! Cu stima, familia Ciocan.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici nu putea sa nu fie o melodie pe masura versurilor dumneavoastra. Felicitari pentru aceasta colaborare, compozitorul Popa este deja cunoscut peste hotare, multi interpreti au apelat la domnia sa si vor mai apela cu siguranta. Va doresc sa aveti cat mai multe poeme in cantece, meritati, sincer!

    RăspundețiȘtergere
  8. Astfel de texte trebuie sa fie in cantece, iar muzica este in total acord cu poemeu domnule poet. Sa fiti sanatos sa ne incantati si de acum inainte cu astfel de poeme si daca ne daruiti si cantecae e nemaipomenit! Videoclipul creat de dumneavoastra este de asemenea foarte frumos. Multumiri din partea noastra, am ascultat melodia de cateva ori si o mai ascultam, ne place, familia Maniu va iubeste.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ganduri bune din partea noastra, ne-ati incantat, Merita acest poem sa fie pus pe muzica. Interesant este ca domnul compozitor creaza melodii minunate la fel de minunate ca versurile pe care le dedicati dumneavoastra persoanei iubite si noua femeilor domnule poet, ca toate va admiram pentru ceea ce scrieti. O seara buna tuturor, noi ne delectam cu aceasta frumoasa melodie, cu videoclipul creat de dumneavoastra cu profesionalism.

    RăspundețiȘtergere
  10. O noua abordare ,o surpriza de proportii,minunat videoclip! Transpunerea celui mai frumos poem de iubire pe muzica maestrului Marius Cristi Popa este dovada admiratiei si increderii poetului in talentul tanarului compozitor.
    Felicitari,asteptam cu nerabdare versiunea oficiala .
    "Da-mi locul doi" , cu siguranta va devani slagarul ce va detine locul intai .

    RăspundețiȘtergere
  11. Cuvântul poate completa muzica. Muzica poate desăvârși cuvântul și îi poate conferi, adevăratele valenţe.
    Poemele dedicate de către poet persoanei iubite, femeii, dragostei, reuşesc să transforme cântecul într-o adevăratătă poveste înaintea publicului. Un exemplu este şi acest poem deosebit DĂ-MI LOCUL DOI, prezentat aici pe linia melodică semnată de Marius Cristi Popa şi care cu siguranţă se va bucura de succes.
    Videoclipul creat cu pricepere de către poet este deosebit.
    O surpriză plăcută, un dar oferit de poet ca de fiecare dată din inimă pentru inimă, din inima sa care arde de mult timp pentru poezie, un dar oferit celor care iubesc şi ştiu aprecia acest gen literar.
    Cu preţuire

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa colaborare ...felicitari!! Tot inainte! Multumesc din suflet pentru clipele de frumos gasite aici!! Cu drag, Magda

    RăspundețiȘtergere
  13. Minunate versurile poemului,minunata melodia semnata de Marius Cristi Popa,frumoasa si reusita colaborarea...felicitari!Ma bucur din tot sufletul!...

    RăspundețiȘtergere
  14. Mulţumesc tuturor cititorilor şi cititoarelor mele atât pentru timpul irosit lecturării poemului meu, cât şi pentru frumoasele cuvinte de apreciere asupra postării de acum si a întregului meu blog.
    Cu drag şi cu preţuire.

    RăspundețiȘtergere