Persoane interesate

miercuri, 20 noiembrie 2013

Căsuţa ta …



Sânii tăi rotunzi şi tari îmi apasă trupul
şi o senzaţie de electrocutare
mă străbate, ca să mă ademenească îmbietoare
la tine acasă.
Cu braţele te ridic, ca să te aşez
pe iarba deasă din grădina care-ţi înconjoară casa.  
Firişoare de iarbă îţi mângâiau coapsele calde,
strecurându-se prin spatiile înguste ale picioarelor tale.
Eu îţi frământ sânii în căuşul palmelor mele şi îi sărut pe rând.
Apoi îţi sărut gâtul graţios de lebădă şi mă întorc la sâni,
sâni care prind culoarea piersicii pârguite,
iar abdomenul îţi freamătă sub presiunea buzelor mele umede.
Deodată simt degetele tale încleştate în părul meu, le simt venite să mă îndrume la iazul din inima pădurii.
Totul se cutremură când iubirea erupe şi se strecoară prin vegetaţia ce înconjoară căsuţa ta…   




8 comentarii:

  1. Un poem dedicat iubirii, asa cum sunt toate poemele de pe acest minunat blog. Versurile sunt sincere si calde, videoclipul ne incanta privirea iar muzica auzul. Va multumim domnule doctor, o seara buna tuturor celor care se iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Casuta ta sau un adevarat paradis al iubiri, asta spun aceste versuri deosebite, din acest poem dedicat iubitei. Videoclipul si muzica aleasa sunt la fel. Va multumim domnule doctor, noi urmarim cu placere blogul dumneavoastra! Noapte linistita plina de iubire!

    RăspundețiȘtergere
  3. SUPERB totul...fara cuvinte..mii de multumiri si imbratisari calde! Cu pretuire, Magda

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubirea = viata in casuta plina de fericire, totul este deosebit, de la versuri si videoclip pana la muzica aleasa de dumneavoastra domnule doctor. Noapte minunata cu iubire tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai iubirea si fericirea iti face viata minunata! Versurile sunt pline de sentimente calde, de iubirea care ne uneste pe toti in cuplu. Casuta este adevaratul paradis al iubirii. Totul ne-a impresionat stimate domnule doctor, o zi cu iubire celor care iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubirea si casuta, da, atunci cand ai casuta ta simti cu adevarat fericirea vietii! Un poem deosebit, totul este deosebit pe blogul dumneavoastra, urmarim cu drag tot ce postati, multumiri si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Casuta ta....casuta peste a carei prag ai pasit strangand iubirea in brate,casuta din care fericirea nu va mai pleca .Un videoclip divin !

    RăspundețiȘtergere