Persoane interesate

miercuri, 27 noiembrie 2013

Demon şi înger




Mi-e dor de tine, mi-e dor de trupul tău
 cu iarba tânără încă neatinsă
 de mână bărbătească.
 Numai vântul gândului meu
 îţi mângâie umerii albi,
 dăltuiţi în fildeş
 şi-ţi sărută cu lăcomie gâtul,
 spatele cu pielea albă, moale
 caldă şi catifelată.
 Îmi place să îţi strâng talia subţire
 în inelul mâinilor mele
 şi lăsându-mă vrăjit
 de voluptatea şoldurilor
 unde colonada coapselor mă cheamă,
 să mă simt în faţa porţii unui cetăţi
 închise cu o mie de lacăte.
 Lacăte pe care dinţii mei ascuţiţi
 le vor deschide unul câte unul.
 Mă vei ierta oare pentru colţii mei
 înfipţi în zăpada sânilor tăi,
 unde fraga sfârcurilor mi-a trezit
 pofta de sânge neprihănit.
 Sânge care se cere ofrandă zeilor pentru victorie.
 Doream să-ti simt trupul răzvrătindu-se,
 căci ce farmec are o victorie fără luptă?
 Cum am putea trăi fără orgoliul victoriei?
 Pentru o clipă, ne-am întâlnit demon şi înger
şi recunosc, mă excită gustul dulce şi fierbinte
al iubirii care-mi cade-n picături pe buze…..





9 comentarii:

  1. Ingerul si demonul din omul care lupta pt. a castiga o lupta ... lupta pentru femeia iubita ,pentru dragostea femeii iubite ... ne cersind iubirea ci cucerind-o pe femeie cu iubirea ei cu tot.
    Foarte frumos poemul!
    Apreciez totul!





    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stimate domnule Pavel Statie va multumesc din toata inima pentru frumoasa dumneavoastra apreciere
      Cu pretuire

      Ștergere
  2. Iubire, dor si iubire! Un poem deosebit, cu dragoste pentru iubita!
    Totul ne-a impresionat! Va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumoasa este viata cand iubesti, cand dai iubirea celei sau celui de langa tine, cand iubirea e impartasita! Ne-a placut tare ce ati postat, va pretuim stimate domnulle doctor si va dorim tot ce va doriti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ziua buna dragilor! O reala incantare sa vizitez acest mic colt de rai, de frumos, de arta, pasiune, dor, senzualitate, coment-uri frumoase, decente, multumesc pentru delectarea constanta! Si..are dreptate Domnul Pavel..iubirea se castiga printr-o lupta perpetua, prezenta, daruire, toleranta, incredere, onesititate, promisiuni tinute si mana intinsa la bine , la greu...nu se cere, nu se impune, nu se fura, nu se rastalmaceste, nu se barfeste, nu se razbuna, nu se da pe mana fortelor negative pentru ati atinge scopul! Iubirea este sfanta, este un dar divin si trebuie castigata si pastrata curata! O zi minunata tuturor va doreste, Magda

    RăspundețiȘtergere
  5. Iubirii ii este de ajuns iubirea, a spus bine cine a spus... dar imi place si mie sa spun si sa simt asta! Si o simt alaturi de cel pa care il iubesc!
    Minunate sunt versurile dumneavoiastre cu dedicatie iubirii, iubitei!
    Va multumim pentru toate aceste daruri minunate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubire si dor, dor si iubire! Minunat totul! Va multumim domnule doctor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un poem dedicat iubirii, iubitei! Mi-e dor de tine...de iubire...deosebite sunt aceste cuvinte care traite fiind exprima mult mai mult, exprima viata!
    Apreciem toate creatiile dumneavoastra si urmarim cu placere acest rai al poeziei de dragoste!

    RăspundețiȘtergere